Monday, January 25, 2010

apa saya pakai hari ni..

topic atas mcm apa2 jer kan..tetiba rasa entry kali ni nak update apa saya pakai pegi office hari ni saja la..disampaing tekanan kerja kat opis (hee mcm teruk sangat tahap ketensionan) saya pon mahu update apa saya pakai ari ni ahaks..T___T..

Gemuk..gempal..Berisi..
Sekarang rasanya badan sangat ler berat..berat saya sudah naik la..sekarang bila timbang jarum penimbang tu mcm xnak bergerak2 dari 58kg jenuh la saya cuba kekiri kekanan..kempis kan perut..timbang time belum makan la..tp still tetap tempat yang sama daa..akhirnya saya dengan rela hati menerima kenyataan 'ANDA GEMUK' T__________T

jadi hari ni saya telah membuat satu panggilan talipon ke satu company ni bertanyakan satu produk dia kata nya boleh membakar lemaks yang menempel kat seluruh badan saya nih!! Ini selepas saya goolge kat satu online shop yg saya pernah beli satu product yg menyebabkan saya berjaya kurus dulu yahooo!!(jangan tanaya product apa itew) okay..saya tau mesti ramai yg cakap..boleh percaya ker..kalau nak kurus mmg xde cara lain jangan makan nasi n exercise (>.<) but unfortunately this traditional way doesn't work for me!! Kalau setakat saya control makan(tp saya mmg jenis bukan makan banyak pon betul nih!) mmg xde makna badan saya mau turun..tp kalau excersice mungkin la kot..tp being 9-5 working mother with 2 little princess exercise does not seem to fit in my daily or weekly schedule heee so my option are..to try this delicious drink(i hope) and to walk as much as i possibly can in order to sweat eg are..to park as far as i can T__T seemed that is the only option for sweaty job..
apa kah product itew..nanti saya war2 kan kalu okay ngan saya eh.. saya dah check ingredient dia google sana sini..so far mcm semua selamat jer hee ni pon product dr Doctor..tp bukan...bukan..Dr Rozemy haha sb i did try tp sad to saya tidak sesuai untuk saya sb saya xboleh la kalau yang jenis diet xmakan nasi....hu..hu...
So itew saya untuk hari ni..whow tunggu esok product itew sampai...
Layan gambo ntah hapa2 dari saya..


~kiNdneSs is LanGuaGe tHat duMb can sPeaK and DeaF caN heaR & UnDerStand~

1 comments:

Anonymous said...

It's nearly impossible to find knowledgeable people about this topic, however, you sound like you know what you're talking about!
Thanks

Take a look at my web page :: novoline spielautomaten