Friday, January 22, 2010

genting kota keriangan..


saya pon xtaw cne saya boleh nmpk mcm pandang camera tp kata staff kt ctu camera ada kt spotlight
Awal Januari hari tu saya n family + few family opis pg bercuti2 ke genting ..tak stay pon pg pagi2 balik malam..hee ni sb mama cujie la ni bermurah ati offer ticket special rate kt kitorg..walla..mabeles..
Pepagi tu kol 10 gak la kitorg sampai..saya mmg jenis yg mmg org cakap mabuk@ masalah pening yer bila perjalanan yang agak2 berpusing2 yer.. apalagi pil chik kit teck on 3 pack yer buat bekal..lama rasanya xpergi genting..last skali tahun 2001 kot.. teruja jgk nak melepaskan tension nak menjerit sekuat2 hati time naik segala 'mainan' kat atas tuuuu..
dulu masa last pg saya hanya mampu naik solero shoot jer..sb nye lps naik itew kapal saya sudah fenin udah xmampu main menda2 lain..kali ni saya berazam nak cuba seberapa byk mainan yg ada..hahahha
Sampai kt sana mama cujie ni udah tunggu untuk tukar voucher kpd gelang yg paling berharga untuk ari itew ahaks..time ni Aisyah dah tergedik2 dah..dah xboleh tunggu pon...sempat la bwk Aisyah naik Ferris Wheel sebelum wisel untuk makan dah berbunyik hahahahha

ferris Wheel
lepas dah melahap haha terus je sambung ke theme park..whoo perkara pertama yg saya cuba ada flying coaster walla...mmg superb & best gak..definitely recomended to try..eh..siap pusing 360 darjah hahahah...

en asben mmg awal2 lagi dia dah surrender xmo naik apa2 n willing untuk jaga budak2 itew hahahha..saya faham En Asben mmg xgemar yer hahah cover tu sebenarnya dia mmg xbrani hahhaha... tapi yg paling best bila naik space shoot tuu punyala ramai giler org ..beratur 1 JAM 4 MIN yer..baru dapat naik space shoot yg xsampai 2 minit tu..tp pengalaman space shoot hu...huuu mmg sangat2 ngeri terasa mcm tertinggal la badan kat atas time dia menjunam turun..tp...next time saya still mau cuba lagi hahahahahahha
last skali sebelum balik tu saya tetap tunggu jugak corkscrew walpon dia dah tutup sb dah penuh tp kitorg beratur jugak untuk time malam nya...hee yg ni pon best...En Asben hanya try 2,3 jenis jer antara nya Spinner, pirate Ship
so sapa2 yg pergi genting tu sila la try 3 nih..antara yg paling thrill hahaha kalau nak detail kat theme park tu sila la clik sini

layan gambo...


pic yg hujung tu la tgh tggu nak naik space shoot

g2..
Muslim Girl Pictures, Images and Photos

~kiNdneSs is LanGuaGe tHat duMb can sPeaK and DeaF caN heaR & UnDerStand~

0 comments: