Tuesday, January 26, 2010

Yang ku hadapi setiap pagi..


Inilah yang saya lalui setiap hari isnin -Jumaat...kekadang terfikir jugak..berbaloi kah masa dalam kereta lebih kurang 1jam 15min nak pergi kerja..1 jam 15 balik kerja..oh lupa itew kalu traffic xde masalah seperti..xde keter rosak..xde accident...
conclusion..lebih kurang 3 jam kat jalanraya..8 jam dok kat office..=12 jam.. (itew belum lagi hari2 yg kena stayback..plus kalu time kena kerja weekend)huhuu..berapa jam la masa yang ada untuk family esp anak2 yer.. 8 jam diorg ngan orang lain ie pengasuh..bibik..sekolah dll..yer...kalau nak cakap nak cari kualiti time tu mmg kena it has to from me.. balik kerja tu..gagahkan jugak tanya Aisyah belajar apa..bukak beg skolah dia..dan kadang tu xbagi Arwen tido dulu sb nak kena bg dia main2 ngan saya dulu..then kita sama2 masuk tido zzzz..ataupon mcm sekarang tido kan diorg sama golek2 ngan diorg hahahahha
ngan hubby plak biasanya saya tak kacau dia sangat sb saya taw dia lagi penat dari seya sb lari sana sini..s.alam la,,serdang ..la ..ampang la..sg buluh..la..(take note:hal ini berlaku time dia busy yer time gomen dah tutup acc dia akan dok rumah layan tgk tv antar & amk anak dr bb sitter n surfingplus jadi driver saya yeay) so biasanya saya akan amk peluang bersembang ..gossip..dalam kereta..(kalau time saya berjaya paksa dia antarsaya pg kerjaT__T) kalau tak time balik sampai jer rumah buatkan secawan nescafe (rumah saya memerlukan 3 pack nescafea 3 in 1 tu yer dalam sebulan)n kitorg akan duduk kat luar sambil melayan nescafe plus tgk org lalu lalang n continue citer2 menarik berlaku ari ni..then baru kitorg take turn mandi ,solat ..(sb take turn tunggu budak 2 org nih kat bawah T_T) lepasa tu kalau nak makan kat luar siapkan budak zapp pergi ..kalau xmasak jer simple2 nak layan la apa citer yg ada..tp kebanyakkan layan citer Aisyah jer manjang..sambil melayan la dia pot pet..pot pet...
apa yer sebenarnya yang saya cuba citer eh..ooo kadang2 saya terfikir berbaloi kah ngan apa yang saya dapat sekarang ni(saya maksud kan gaji saya sekarang yer) dengan masa2 yang saya perlu korban kan..whoa..apa option yang saya ada yer.. for me n hubby to think ....


sila clik pic ini utk pemandangan yg lebih jelas >.<
~kiNdneSs is LanGuaGe tHat duMb can sPeaK and DeaF caN heaR & UnDerStand~

4 comments:

Anonymous said...

Great post.

Here is my web blog - cheap air max 2013

Anonymous said...

Excellent post. I was checking constantly this blog and I
am impressed! Very helpful information particularly the closing phase :
) I handle such info a lot. I was looking for this certain information for a very
lengthy time. Thank you and good luck.

Feel free to surf to my blog Cheap Ray Bans

Anonymous said...

Hey There. I found your weblog the use of msn. This is a really neatly
written article. I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your helpful info. Thanks for the post. I'll definitely
comeback.

Here is my web site; cheap ralph lauren polo

Anonymous said...

Hi there, the whole thing is going perfectly here and ofcourse every one is sharing facts, that's truly excellent, keep up writing.

My web page :: Oakley Sunglasses Cheap